lite mycket att göra

hej på er alla kära söta läsare!!!!!!! Kom precis hem. skoldagen i dag har vart lång och seg men den slutade tillslut pjuuuw. Har så mycket att göra innan jag åker. ska rabbla upp allt. I morgon ska jag hem till Helena vi ska grilla och ha det mys jag och familjen och helena och victor har blivit del av den också sådetså. På lördag ska jag på Lloyds fest skitkul vet vad jag ska ha på mig min nya klänning inga leggins o klack sexiigt. På lördag alla mina program hemmakväll. Måndag ledig från skolan. ska till västberga och prata om någon jävla medling sedan gå och simma med tjejurna. Tisdag skola efter skolan ska jag till min advokat. onsdag nationella prov torsdag städa packa packa, fredag packa ännu mera. Lördag springa o köpa lite saker till resan söndag mina program. Måndag skola streeess. Tisdag bulgarien wohooooo! Så i dag ska jag ner i källaren hämta upp min resväska funderar på att dra till stan i morgon efter skolan snabbt och handla lite mer kläder får se. ska börja tvätta lite i dag också. PUSS

är man cool så är man


fuck u mothafuuuckiing bitch :D


Kommentarer
» Mikavilja

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-12-23 15:25:06
URL: http://mikavilja.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback