jag orkar inte

Jag orkar verkligen inte. Känner mig hemskt frustrerad och stressad. Hur ska jag orka jobba 5 dagar i veckan i 8 timmar varje dag, plugga, ha ett jobb på sidan av det ? aso det finns inte för mig jag orkar inte. Jag har valt hel fel skola, eller kanske inte skolan finns ju fantastiska människor där. Men jag vill inte bli frisör längre jag har ingen gnista jag blir gråtfärdig känner mig så stressad vet inte vad jag ska göra. Jag ska utbilda mig till något jag inte vill bli och det är för mkt jag kmr inte att hinna med allt. Och stöttar ens mamma en? nej hon bara skriker och klagar när jag berättar hur jag känner. Jag trodde till en början att det verkligen var något jag vill, men det är tråkigt, svårt och blä. Jag vill bli något kul reseledare , bartender det skulle passa mig utmärkt. Och jag kommer inte ens kunna ha ett jobb på sidan om för vi praktiserar hela tiden och sen dom 6 dagar i månaden jag är i skolan så är det plugg har ju valt engelska b vilket är otroligt svårt. så jag kmr få leva på 1000 kr i månaden och jag ska spara till Bulgarien och sedan mina 7100 kr jag tjänar i sommar ska också läggas undan. Sedan när jag städar hos pappa och helena dom pengarna ska jag också spara. fyfan säger ja bara börja inte i hantverksakademin för ni kmr inte orka speciellt inte om ni vill tjäna pengar när ni fyller 18 för ni kmr inte hinna något annat än praktik och plugg. trust me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback