HAHAHHAHAHAHA

Anonym:
Gå och lägg dig du e fortfarande liten, du har fyllt 17 för någon månad sen, då är du inte snart 18. Och tro inte att man automatiskt blir mogen med åldern. DU är ej vuxen, du är ej mogen, du är fortfarande en snorunge, så vem försöker du lura?

Barn

Gud vad mogen du är, för det första kommenterar du anonymt i min blogg och för det andra så jo jag är snart 18, jag ska inte fylla 17 igen precis och det var  snart 5 månader sen jag fyllde 17 så jag väntar bara på 18. Du som är så mogen som inte ens kan stå för vem du är vad fan har du i min blogg att göra? blir förbannad rent ut sagt jävla idiot äckel. Sluta kommentera anonymt i min blogg för att dom kommentarerna kommer inte att accepteras hädanefter, Och jo till skillnad från dig är jag mogen. Nej PRECIS du hör ju själv man blir inte aoutomatiskt mogen med åldern det finns vuxna människor runt 30 som inte ens är mogna men jo jag kan säga att jag är mogen. jag tar mycket ansvar i hemmet och i skolan. . så tyst bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback