godmorgon

Somnade rätt tidigt i går runt halv ett ungefär. Satt bara hemma eller jag var ute med Sokeina en stund och vi snackade lite allmänt bara, de suger att hon inte kan följa med till Bulgaria för hon tar studenten liksom aja. Hade även skickat ett sms till Jay häromdagen och bett honom att dra åt helvete att han var en idiot och att jag inte brydde mig om honom. så i går när jag kom till datan hade han skrivit värsta grejerna där aso skitsnack att jag va i London o knulla 3 killar typ sånt där man ba what nä ja va 1 London 07 med min mamma? aja vi pratade väll en timme och jag kan säga att vääääldigt mycket saker kom fram som jag inte hade en blekaste aning om. Jag tycker synd om honom och jag finns för honom om han vill prata med jag tycker också att han är största idioten. Jag gillar Ivan inte Jay, Jay är en vän nu.. o så är det verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback