10.09

vaknade för 10 minuter sen. sitter och äter på en äcklig macka men den slinker i. Dj shark har accepterat mig på facebook, han var en tung Dj som spelade musik på amora. Han frågade hur det var i sverige, hur jag och sandramådde och om vi kunde skicka ny musik som kommit till sverige osv. Och självklart blev mitt svar ungefär såhär: Heyhey , the life in sweden sucks right now, miss Bulgaria like hell, u know i love Bulgaria and the people there. On monday i start to work( praktik vet inte vad de heter på engelska) and it really sucks. Ask sandra about the music she is really good at that. Next year we're comin 4 girls and hopefully for 3 weeks. hope to c u then. Have the season start yet? how are u? take care xxx Irma. hahah japsijapsi har man fastnat för något land kommer man alltid tillbaka det blir min 3 gång nästa år så ja är stammis hihihi. Det hemska i bulgarien är att mammor sitter med sina spädbarn i knät i solen på marken och tigger pengar stackars barnen fick så ont i hjärtat att jag gav en slant. aja nu ska jag röka och sedan kolla tv. kisses


Kommentarer
» Nina

Faan vad kul att man hittar någon som oxå känner dj Shark :) Var i Sunny Beach i augusti och de var galet kul :) Åker nu igen I juli :) Härliga minnen asså :)

2010-06-02 11:44:23
URL: http://nina-uusitalo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback