godmorgon

I natt ställde man om klockan så klockan är nu 09.46. jag sitter här o tänker. Jag har så mycket tankar kring allt som händer/ har hänt. Jag undrar värför allt händer, har det någon mening? Min katt e borta min röda lurviga älskade katt MIN katt. jag e ledsen han e mitt allt det är han som tröstar mig när jag e ledsen usch o nu hittar vi han inte. Saknar också Jonathan något så otroligt mycket, han bor ju som sagt i london ja vet inte när vi ska ses, frågade om han skulle med till Bulgarien men han har inte svarat än. JAG ÄR SÅ TRÖTT på allt, meningslöst inlägg men bättre än inget.

Vill ni att jag ska fortsätta blogga så kan väll någon fixa min design snälla ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback