tired

Heeeeeeej! Jag är supertrött, beror nog på attjag sovit 6 timmar på 2 dygn. Men vad spelar de för roll sommaren är´snart slut och jag jobbar ju så måste hinna med lite annat också. I går var jag hos jennifer. Först så var det bara jag Ida & Jennifer o vi prata tog de lugnt drack osv. Sen kom det lite mer människor o herregud ja blev full på 1 gång för ja var så trött, men de mörktes inte att jag var full typ:P Karina och hennes kompis kom förbi o sandra kom efter bion. Jag o sandra sov över men vi vandrade hem halv åttai morse om jag mådde dåligt trodde jag skulle dö. Gick hem drack kaffe , åt lite och sen gick jag ut på en promenad med mami . Nu ska jag spela peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback