suuuuuug kuk

Är så jävla irriterad ska boka min resa till London som ja ska åka Dagen efter min födelsedag alltså 30 januari för att bo Hos jonathan och jävla cp har skrivit in exakt allt mitt kortnr o blabla så trycker ja på kalr så står det såhär : 

DIN BETALNING AVVISADES

Observera att eftersom din betalning inte kunde godkännas, har bokning INTE gjorts. Gå tillbaka till föregående sida och kontrollera att uppgifterna du angav är korrekta. Alternativt kan du försöka med ett annat kort.

Tack.

Hahahahahaha juste, man kanske ska ha pengar på kortet när man bokar ja har liksom 30 kr och det blev 900 kr för resan, så jävla billigt. Sen bor ja hos Jonathan och han bjuder på maten o hämtar mig på flygplatsen också annars jävlar. Men jag undrar när jag får tag i det där jävla charmtrollet blir irriterad. Menmen, ska ni resa något under vintern? ja ska men det är en hemlig destenation min syster får inte veta hennes present .. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback