så jäävla skönt

Hej bitches! Kom hem för ca 20 minuter sen gick och nattbadade med sandra och det var så himla uppfriskande. Togs lite bilder med sandras mobil som hon lägger upp snart. Annars så har jag tvättat i dag legat hemma och läst, Vart i centrum med mamma och hämtat min klänning och handlat mat och sedan ute på en kvällscigg med sandra & sokeina. Ivan skrev till mig på facebook i går kl 5 på morgonen att jag skulle ringa han runt 6 eller 7 och i sverige är kl 6 när kl är 7 i bulgarien. Ialf jag ringde när kl var åtta där typiskt får då svarar han inte. Han jobbade säkert menmen.. Jay skrev även en massa konstiga saker om att jag ljög osv blir så irriterad herregud.. aja! Im out pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback