party!

Hej på er.. I går drog jag ut med Sandra, Jennifer, Linda & Sokeina. Vi drog till handen på fest hos murres kompis som fyllde 18. Men resan dit var lång 2 jävla timmar haha. Vi råkade ta fel buss för vi skulle ta den mot vikinga skolan men hoppa på den åt andra hållet osv. Hade ialf jävligt najs drack någon öl o bara chillade. Vi spelade kort o jag dansade rätt mkt faktiskt. Och han som fyllde år kom fram till mig när jag satt i soffan och sa du är lätt snyggaste tjejen här i kväll man ba aaw tack gulligt av dig hahaha. Vi drog ialf runt kl halv två för jag och sokki ville hem medans dom andra ville stanna men det gick bra alla följde med. Kom hem ca två och åt en macka o deckade direkt. I dag vaknade jag tidigt och gick ut med mamma och plockade MAAAASSOR av smultron skitgott vi ska göra paj sen. Smsade sokki nyss och frågade om vi skulle ner till pripscuppen och möta jennifer o sola men vi får se smsar nog Sandra snart. PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback