morning babes

Vaknade för ungefär 10 min sen, har fixat kaffe och ett glas vaniljfil som min lilla katt slickar i hela tiden, mysigt? naah inte så värst.. Tänkte gå ut och cykla också lite kondition har ju gått ner 2 Kg igen men mitt mål är att väga 55, 58 Kg och jag väger för tillfället ca 68 kg så det är en bit kvar men inte alls mycket. Har lärt mig att äta rätt, röra på sig och 1 dag i veckan får man unna sig något extra. Perfect. Sen så är inte alltid Bmi rätt jag som har väääldigt stora bröst alltså enorma haha dom kanske väger ca 2 kg styck låter lite läskigt but that's true. Sen har jag ju värsta Roompan också. På magen är jag inte rund alls det är mina ben som jag hatar Blää- Aja slutpratat om det jag skämms inte över mig själv längre ialf jag trivs men vill fortfarande nå mitt mål. Vi hörs bitches.


I'm so Cute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback