mornin

Jag är uppe nu.. bra jobbat! Måste börja vakna myycket tidigare då jag börjar jobba i morgon. Börjar 07.30 varje dag så måste gå upp 06.30 tur att jag jobbar i farsta ialf.  I går hadejag mys med familjen i stället det var ju kaosväder så det blev inget i rikardsvik. Men vi grillade ialf på balkongen åt en korv och en halv kycklingfile med kesosallad. Sen kalle vi på Film först ljuva November på tv3 och en annan på 3an komme rinte riktigt i håg vad den heter och chips o dipp fanns självklart. Är så trööööött ska dricka upp mitt kaffe och sen göra någon nytta. Puss♥

Kommentarer
» Rikardkaisa

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-01-13 07:53:55
URL: http://rikardkaisa.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback