Jag måste bara säga

Att bulgarien är det bästa stället jag vart på, helt seriöst. Alla har så mycket fördommar om detta ställe men det är helt underbart. Man kan göra så många olika saker, festa ja det vet dom flesta. Man kan även åka på vattenland, åka upp till skogen och rida, bada alltså allt. Det finns familjevänliga hotell och barerna är otroliga. Det är också väldigt väldigt superrent där finns inte en smutsbit på gatan dom är så otroligt renliga av sig att det inte är klokt. Jag kommer att resa dit i flera år till för jag älskar stället. Och bartenderna är så otroligt sexiga skillzz. och det är väldigt vackert. Det enda minuset är att det är blääcklig mat. Saknar ivan! Ja som alla nog har förstått gick det hett till mellan mig och Ivan, blev några spenderade nätter hemma hos honom ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback