haha

elli om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej:
jag hade teleporterat cigg till dig om jag haft möjligheten...

Haha det här var en kommentar man kunde skratta åt, jättegulligt. Som tur är åkte vi kl nio i morse och köpte cigg Corner 25 pack så nu är allt bra igen. Om en stund ska vi åka och panta det finns så mycket ölburkar här så det inte är sant blir väll uppåt en 300 kr skulle jag tro. I kväll är det fest för mamis bror han fyllde 50 för ett tag sen så vi ska partaja lite här, Grillning osv.. Hoppas på att vi åker o badar en stund också men vädret suger hära och hemma i stockholm är det så fint. en jag har fått en jävla massa färg ändå. Och mina lilltår är svullna och varar haha helt sjukt. Men vi hörs bitches. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback