Godmorgon lovers

Vaknade nyss. Somnade runt 02.30 i går och sedan vaknar jag 03.00 av att någon ringer mig och det var Ivan haha aaw plutten ringer mig. Han hade precis slutat jobba och kl där var 04.00 sen så pratade vi en stund tills det bröts gud så skönt det var att höra hans röst igen så himla söt och han var så himla glad jag med :). I dag ska jag förmodligen ut till min salong i sockenplan för Helena ska dit så jag ska följa med henne, hon känner ju Natalie. Men först ska jag och min världens bästa mami sola först. PUSSS 



Jag i går när vi nattbadade


Kommentarer
» Reidarlive

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-03-22 07:31:43
URL: http://reidarlive.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback