dumma mig..

har inte uppdaterat på 2 dagar i know men har inte haft något intressant att skriva om. I går var jag, mami och Julia på Eclipse och jag äääälsar denna film herregud så bra den var kan inte vänta tills nästa kommer. Efter det skjutsade mamma mig till Haninge där jag mötte upp Ida, Jennifer, Sandra & Linda och vi tog bussen till handens närsjukhus och festa loss. Vi drack skratta prata dansade osv.. När vi skulle gå blev jag lämnad? så jag var fett jävla arg och ledsen börja gråta tillomed haha så jag ringde mamma och hon hämtade upp mig och Linda åkte med. fick även ett sms från Ivan i går helt oväntat då jag inte skrivit så det var riktigt kul saknar honom jättemycket de vet han ;). I dag vaknade jag kl 10.00 gick upp chillade tog min morgoncigg och sedan åkte vi till vidja och badade eller aa jag badade inte men kolla på när Julia och Mami gjorde det. Nu ska jag laga mat har endast ätit 1 macka i dag det blir hemmagjord pizza muuums. PEACE OUT!♥


förra sommaren ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback