Bildbomb


Kusiner

Minigroda

jag o lillasyster påväg mot liseberg, hon e längre än mig :O

liseberg bror

Våra åkband

Sandras vinster

Götets tingsrätt haha

Utanför våra stugor

Kanonen hemskt läskig...

en vattenåktur

food is love

hejhej

<3

colorado

Jag får massa vatten på mig

mys sista kvällen

gottis!

fint!

nattmys

(a)

mami o lillasyster nyvakna

Kusin

vin o cigg!

spårvagnarna i göteborg

göteborgs central station

Jag mula mami med en tårtbit i ansiktet

massa pant

Mitt älskade gudbarn

Havet

här sov ja o sandra

Money, Money, Money

Hahaha julia klädde ut sig på loppis

Lotta potta













































































































































Kommentarer
» Teoane

Keep the good works comming.

2011-05-26 10:24:16
URL: http://teoane.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback