avundsjuka på hög nivå

Hello Haters whats up motherfuckers? Min dag i dag gick väldigt bra hade faktiskt jävligt kul på jobbet åååhh vi var hos världens sötaste tant gud va jag skratta hon var ju så söt.. Fick några kommentarer om att jag är bortskämd haha really? Verkligen inte. Jag äter inte den matebn o har aldrig gjort det är inte att vara bortskämd ja men trevligt är det väll att döda djuren o sedan äta dom så bortskämt raaawr. Och sen Jonathan är min bebis, svar på detta: JA! känner du honom skull einte tro det? har du kontakt med han anonym? skulle inet tro det, ska han bo hos dig om några veckor? skulle inte tro det :) Ska ni ha barn? skulle inte tro det :) så du ska hålla din käft stängd avundsjuka på hög nivå. I know u love me ja vet att du vill vara mig woho. Jonathan är min bebis tusen gånger om. Ciao Bitches. <3

Kommentarer
» Fabian1273

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-06-02 18:12:41
URL: http://fabian1273.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback