Vackra människor

hej! Sitter och dricker thee, är helt beroende av det. Oc har fuskat för har ätit knäck kan inte låta bli. Ska fika med två av min avackra vänner under lovet. Ellinor och Johanna. Har känt både väldigt länge men det har vart från och till. Innan jag blev vän med Ella bråkade vi skitmycket hon ville typ slå i hjäl mig och då var jag faktiskt lite rädd för henne hehe. Och Johanna e min söta fina Milf hihi, ja honska bli mamma i april så find en tjejen älskar debåda otroligt. I kvälls ka jag till Ikea för att inhandla de sista julklapparna. hihi Pusss



Vackra Johanna

vackra ella


Kommentarer
» johanna blivande mamma

Du är vacker älskling!

2010-12-14 00:34:05
URL: http://johannaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback