tröttis

Jag är trött även fast jag sovit i nästan 12 timmar i natt? men det kan ju bero på att jag knappt kunde sova på Maria Ung. Dom har tunna plastmadrasser och jag vägrade sova i ett rum med andra så dom var tvugna att göra ett rum till mig osh så. Man får inga kuddar och på morgonen när jagblåste 0 fick jag inte gå hem, snacka om att jag var sur. satt i en korridor i ca 4 timmar kollade in i en vägg dom hade ingen och allt var låst ville man på toa var man tvugen gå till personalen, aldrig mer dit säger jag. Men åkte iof mest in dit för att jag hade blivit slagen och blödde ur mun o näsa haha aja. ska vila nu. sen får vi se tror jag ska mysa med min fina familj i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback