trött

Har sovit typ 3 timmar i natt.. Och har försökt att vila i två timmar nu men jag kan inte. I går chilladej ag med sandra och saidi vi drack hade skitkul typ skratta i hjäl mig och senare på kvällen åkte vi till rågsved, eller vi kom till högdalen och inga t banor eller bussar går så vi promenerar till rågsved hehe fyfan och jag kissade på vägen och de va skitjobbigt för hade body o allt på mig :P sen var vi där ett tag och när vi är påväg mot bussen så stöter vi på Linnea,Sokeina & Jennifer haha så vi har sällskap hem och alla var glada, inte haha. Sen gick jag sandra & saidi hem till mig och jag lagar lite mat och sandra var lite för full så hon gick hem så jag och saidi åt sen gick vi och la oss. Och killen fryser konstant han typ låg skitnära mig o ba ja fryser fett kallt medans jag höll på att dö av värme. Vaknade åtta i morse hoppade in i duschen och smörjde in mig o massa och sen mötte jag jennifer i centrum och gick till Um, skylle på gynundersökning men jag bokade ny tid för jag har mens så vill inte bli undersökt då blää... och sen solade jag i tjugo minuter fyfan vad skönt det var. Aja im out pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback