trött som fan

Jag är helt slut, känns som att jag alltid är det. Blir nog till att vila 1 eller två timmar i dag innan jag drar ut. Känns som att jag har för mycket att göra i dag, duscha raka benen osv.. och sminka mig sätta på lösögonfransar ja allt. Gå ut med hunden ett antal ggr innan jag drar ut invänta tjejerna som ska fixa sig hära. Köpa dricka gå och handla på ica. fyfan jag orkar inte haha. Och om mindre än 1 månad fyller jag år wiho. Ska visa bild på typ världens finaste kille som jag brukar prata med på skype, msn och smsa med.. han bor i london haha ovanligt va? xx



P.s ni är dåliga på att kommentera, bläää..


Kommentarer
» Ord blir meningar

såå fina ögon haha!

2010-12-31 13:55:36
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback