sluta låtsas som om ingenting har hänt

I dag så har jag tagit det lugnt hemma mestadels Mötte upp Jennifer och Malin också vi var på Um sedan åkte jag och Jennifer till vivo i hökis för att handla lite hon handlade lite julmat ja köpte julmust köttfärs m.m. Skulle även ha mött Linnea & Sokeina i kväll men glömde helt bort det är för tankspridd. Har pratat med världens bästa Marlon i dag så skönt att han finns i bland så man bara kan få le och vara glad. Han ba älskling ja ska flytta till Thailand i 1 år vill du följa med och bo med mig? uuu vad arg jag blev haha han ba vi bor i Sverige först 1 månad sen åker vi bor vid stranden allt e billigt. Ja ba nääj då fåru åka själv hejdå haha. Han ba men vi kan ju flutta till Bulgarien om du vill så kan vi bo där 1 år aso ja dör vill äta upp honom haha! I morgon bokar han sin biljett till Sverige åh ja e så glad och han följer förhoppningsvis med till Bulgaria sunny beach i sommar. Men slutpratat om det! ska gå och lägga mig nu. Villd römma älskar att drömma- Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback