skriver av mig

Har sån aggression inom mig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Är så aaaaaarg. Har fått ett helt nytt synsätt. Har träffat på människor som inte vet vart gränsen mellan någon annans liv och död går och det är det värsta jag har vart med om. Att man står och sparkar, slår mot någons huvud som redan är redlös slår med knytnävarna mot ansikte sparkar mot huvudet och inte slutar. Även fast det sprutar blod. Det är dom hemskaste människor jag träffat, jag är inte ett dugg rädd kanske borde vara men absolut inte. Ser ner på dom människorna. Om jag hade legat där död då? är helt seriös sparkar man mot huvudet och tinningen är det stor risk att man kan dö. Som tur var gjorde inte jag det. och jag har en vän och tacka speciellt och det är sokeina hon hjälpte mig så himla mycket.. smutisuga människor får jag lov att kalla dom. Jag är inte guds bästa barn men fyfan skulle aldrig sjunka till den nivån som dessa tjejer gjorde och killarna som stod och kolla på? nästan skrattretande. ååh vad dom kommer få sitt bara känner av det är så arg och chockad. Trodde aldrig jag skulle råka ut för denna sortens grad misshandel det kändes verkligen som mellan liv och död eftersom det kom sparkar emot huvudet menmen. karma is a bitch girls remember that!

Blev ingen utgång heller var någon fest i farsta där det är människor som jag inte vill vara runt så ska snart gå och lägga mig ska laga köttbullar och sånt i morgon tills julafton sen upp till centrum köpa en ny foundation och leggins. See yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback