sjukling

Har precis pratat med min sötis på facebook. Först var jag rätt irriterad menmen. såhär skrev man i min logg.
Marlon: you need to hurry up and move to ldn so me and you can be wid each other. haha aaw är inte det sött? och ja ska ju flytta till Lonson allt e bestämt o klart jag och sandra flyttar dit , även om det bara blir mellan 1 & 2 år. Och sen om ni tycker att ja e knäpp haha alltid, kommer i håg när vi var i london förra månaden så gick jag och marlon ut och rökte och vi satt och snackaom en massa och när vi gick för att handla lite booe haha han stannade mig mitt i gatan minst 100 gånger o ba ge mig en puss ja vene vad han e skitsöt o snäll, finns en nackdel hmhm säger ba bäng. men han e minialf. och snart kommer han hit o hälsar på ska bli kul ose vad han tycker om sverige, kan säga såhär att d suger för d gör det :D

Kommentarer
» Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 19:13:33
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback