Känner mig lite bättre

Hej! Har precis ätit god middag, tigerräkor i soppa och spelat kort med lillasyster och mamsen. Fick ett samtal från Mu åh blir så irriterad ska åka dit och hämta en väska i morgon som dom glömde ge mig av någon anledning? Har även handlat två nya julklappar till lillasyster hoppas hon blir glad och vart uppe hos polisen så allt känns lugnare säger bara karma. saker för tiotusen kr är mycket pengar och ja det är klart dom förnekar men de åker fast det vet jag.I kväll ska jag och min fina familj kolla på film och äta godis iih mys. Sen så ska jag prata med bebis lite be han logga in på facebook. allt från mig! Och sen måste jag bara säga tack till alla som stöttar mig, men hämnd är det sista jag tänker på, slåss är för dom fega. Om man  gör något slår det tillbaka tusen gånger på sig själv så dom får sitt straff. men tack till alla underbara vänner, familjer allt. me love u ! puss

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback