Jag hatar att gråta

och det är precis det jag gör just nu, tårarna väller ner för kinderna. Alla vet väll hur det känns att bli sviken? dom flesta ialf. Jag är trött på detta min gräns är nådd egentligen var den nådd för länge sen, but i tried en kille ska inte gå i mellan två människor, hur mycket man än tycker om personen. Ialf inte en kille som är en horunge som ljuger, bedrar är elak och gör allt på sitt vis och skiter i den andra personens känslor. Jag själv lider med dig jag själv känner smärtan och jag kan inte ta det. Min kväll har bestått av att vara arg, ledsen & framför allt sårad. Har börjat bråka med Marlon för mitt humör eller jag har skrivit elaka saker till honom som han inte sett en, känner mig som ett vrak just nu, men det var nog det bästa för annars hade jag mått änu mer dåligt gått runt och ältat. Usch vad det svider bakom ögonlocken, vill vara i fred vill dra bort från sverige. Jävla skitland, jävla skitvärld i bland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback