Huvudvärk blää

Mår inte så bra i dag. Men så är det väll alltid efter snefyllor haha. I går så var jag med sandra jennifer felicia och hennes 6 vänner. Vi mötte Milos och gick till en hemmafest typ 2 min från där ja bor, och sandra och jennifer drar som vanligt efter 5 minuter för att åka till en överfull hemmafest i norsborg med tusen snefyllor så blev skit irriterad alltså! Liksom vi var i farsta de var helt chill , nära hem, dricka allt. Aja slutpratat om det lite senare drog felicia och dom kommer inte i håg vilken tid för ja var så full så jag stannade där med alla killarna vi var liksom 3 tjejer tillslut och sen typ 12 killar haha de den. Men vid tre om inte tidigare rörde jag mig hemåt och decka direkt, Råka skära mig i fingret i går också så har skitont. Har precis tagit en dusch för att känna mig ialf lite fräschare går inte har sådan huvudvärk , ska dricka mitt thee och sen steka minikött bullar. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback