Godmorgon

Har sovit lite över 11 timmar i natt men jag är fortfarande dödstrött haha. När jag vaknade i morse och satte på datan såg jag att Jonathan hade skrivit ett antal gånger på min msn. Så vi pratade lite han var i Norge och åkte skidor och skulle till London imorgon och han lämnar London för gott i slutet av Januari. Så han ville att jag skulle komma dit och hjälpa han och packa haha.. och sen ville han att vi skulle till Oslo åka skidor. Naj im not gonna fall for that again. Han är verkligen jättefin kille alltså både i hjärtat och utseendet. Men vi är not meant to be. men vi pratade ialf och skulle själklart försöka ses innan han åker förgott och göra något kul. Pratade även med min bebis i dag han satt och pluggade haha skitsöt. jag bara längtar tills slutet av Januari dels för min födelsedag och dels för att han kommer hit. Så vi ska mysa massa. Ska strax möta sandra och hämta cigg sen blir detnog till att vara hemma i dag har festat 2 dagar i rad orkar fan inte. Vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback