Fresh!

Har precis duschat, rakat benen, pussyn hihi ja allt. Smörjt in mig i dagkräm noppat ögonbrynen har gjort i princip allt ska strax lägga silikodroppar i håret känner mig superfrääsch. I kväll kommer moster hit så hela familjen ska spela bingolotto känner på mig att det blir någon vinst i kväll vi förtjänar det. Vi ska även basta så jag ska skrubba bort all död hud. och sen ska jag göra slingor i mamis lugg och klippa både mamma och moster kanske även lillasyster får se. vi måste ju vara julfina förstår ni (: .. var även hos tandläkaren i morse och dokumenterade en liten skada på tanden ska dit den 21 Februari igen kan ej innan fyller år drar till london min älskling kommer hit osv. Sandra ringde han i går och pratade med honom lite om deras trip to sweden. Jag undrar ifall dom blir besvikna haha finns ialf ingen KFC i Sverige ochd et är fan synd. För er som inte ätit det har ni missat mycket. aja nu blev det prat om massa onödigt. Vi höres Peace out♥


Kommentarer
» .....

Din murra luktar ditt äckel

2010-12-23 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback