fegare människor får man leta efter

Hej på er! Förlåt att jag inte har uppdaterat men var innepå maria pool i fredags natten. Och i går låg jag bara hemma. Det som hände var att först var vi i tyresö drack, tequila, vodka o ch rött vin så jag var inte nykter någonstansd vi drog hem till två vänner kom hit. Men jag var så full så hade tydligen snackat med en liten slampa i telefon ochgått ner då hade hennes kompisar slagit mig blev helt chockad var inte berädd ens så sparka dom på mig när jag låg ner mot huvud  ( tinningen) vilket är skitfarligt man kan dö osv. Jag blödde ur näsan munnen , fläskläpp, bula, ont i hela ansiktet huvudet och en blödning i ryggen. Och jag var så full så kunde inte försvara mig heller ni förstår? hadejag vart nykter eller ialf nyktrare hade hon åkt på så mycket stryck herregud vilken hormänniska. Ialf sen går jag och sokki därifrån och då är helt plötsligt hon och en annan tjej i min lägenhet och vandaliserar? seriöst Både johanna och sokki ringde polisen, dock tog dom min lillasysters bärbara minidata för 5, 6 tusen kr, samt laddare och en digitalkamera. Men jag säger såhär vissa människor är fattiga som dom måste ta från andra. Deras föräldrar borde skämmas, men gud kmr straffa dom tio gånger värre det vet jag! Tur att vi har försäkringar på allt detta plus att en polisanmälan ska göras för inbrott, stöld och grov misshandel. Så pengarna kmr nog in som dom ska. Men nu ska jag inte vara negativ har lärt mig att sprit, suger! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback