blev helt plötsligt väldigt irriterad

Japp Mohammed mitt äckliga ex ringde precis sandraoch bara be din kompis sluta ringa mig? han säger att jag ringde honom i går och att alla hans kompisar hörde att det var jag? Det är på riktigt skrattretande jag har inte snubbens nummer sist vi pratade var i Mars och då raderade jag hans nummer sen har det bara vart en rättegång. Jag bryr mig inte om honom och skulle aldrig i hela mitt liv ringa honom heller. Och ändå sitter han och säger att jag visst ringer honom. Maaaan move on i dont care for u, not even a little bit. Jag har min älskling och mitt liv allt det som var förut är borta och jag bryr mig inte. Haha aja om han på riktigt tror att jag skulle lägga energi på honom så är han störd. trust me och så håller han på och smsar sandra hela tiden får damp. ;@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback