bakis

fyfan, vaknar upp av att en typ muskelsena i mitt ben drar i hop sig kan inte röra benet gå eller något trodde ja skulle dö skitläskigt de bara drog i hop sig o blev stenhårt. I går var ja ute på äventyr haha o full var jag med för den delen. Först kom tjejerna hit o vi chillade drack, sjönt, dansa, snacka. sen besluta vi oss för att åka till husby men jag åkte o träffa en vän sådära medans dom andra drog vidare, haha sen åkte jag hem pallade verkligen inte åka till husby jag frös ihjäl ville hem o äta hade inte ens ätit middag eller någonting o ja va trött. i dag är jag bakis men man mår ju som man förtjänar? typ. Saknar bebis marlon. aja sen webba ja ju lite i går också hahaha, herregud! ja e så snygg ändå ;) Pösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback