arg & ledsen

Känns som jag har gått in i någon deprission känner ingeting. Är bara ledsen. Förstår inte att det kan finnas så hemska människor nu har vi även märkt att ett kassaskrin med min lillasysters parfymer värt över tusen kr är borta. Bla två st paris hilton en äppleparfym osv. Ska till centrum i dag till polisstationen med mamma och anmäla allt som hänt. Och jag ska köpa nytt till min syster har aldrig i hela mitt liv känt mig som en sån dålig storasyster och en dålig förebild för min söta fina syster. Hon är så mycket bättre än mig lilltjejen och det tackar jag gud för. Jag har i stort sett ställt till problem i hela mitt liv och nu har någon tagit alla min systers saker som hon kämpat för hon är bara 13 år menhon är så mycket bättre än jag! vill bara lägga mig i ide jag orkar inte. Vilka äckliga människor det finns horungar!

Kommentarer
» Michelle

<3

2010-12-20 16:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback