älskar min familj!

Nu börjar julen närma sig sitt slut för min del iallafall. Blev precis klar med paket öppningen. fick så mycket fina saker är supernöjd. Fick body lotion, parfym, örhängen, smink, leggins, tofflor, badrock, lampa 2000 kr och mycket mer. Är supernöjd. åker nog förbi pappsen i morgon och lämnar paket och så får jag nog en tusenlapp till. Så tänkte betala det resterande på min resa till bulgarien och shoppa på mellandags rean och nu är det ungefär 1 månad kvar tills jag blir myndig gogogo så nice! Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa.

Kommentarer
» Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2012-01-12 22:56:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback