37 Månader

Har min blogg funnits i. Herregud så länge jag bloggat, alltid lika kul att gå bak och se hur jag förändrats.. I dag ska jag till skärholmen och shoppa yttligare och förbi banken och sätta in pengar så jag kan betala min resa till bulgarien. På vintern brukar det vara snö i Bulgarien men dom har tjugo grader just nu? det är inte klokt vill dit NUUU. I går drog jag och sandra hem till Saidi och chillade hos honom fyfan har inte skrattat så mycket på länge skitkul. Saidi var aspackad hahaha han kunde inte stå knappt. Kom hem vid kvart över två så då gick jag och la mig. Kl e bara halv tio förstår inte kan knappt sova längre sover max 6,7 timmar per natt förut sov jag alltid till 12, ett och nu kan jag inte, skitjobbigt. Men ska dra vi hörs sötisar. PUSS

Vackra mamma♥

absolut bästa människan i världen, moster♥

Min mormor, 80 år och egen företagare jobbar helt själv. En stor förebild för mig.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback