tankar, tankar & ännu mera tankar...

Du var så elak. Jag visade dig allt de bra, du var så feg. När du inte fick som du ville så rasade världen i hop. Du blev arg, elak. Jag gav dig allt du backade undan när du inte fick som du ville. Medans jag trodde allting kunde bli bra så jag lät det vara. Jag lät mig behandlas som en slav jag gjorde ingenting. Jag var tvungen att gömma mig för att kunna ta en cigg jag kunde inte berätta om jag skulle ut med vänner för du blev arg & svartsjuk. Jag tycker synd om dig för du kommer inte komma långt. Du hotade med att döda vårt barn i fall jag skulle behållt det. Du sa att du skulle pissa på min grav, att du hoppades att jag skulle dö. Du sa att om du skulle se mig bli våldtagen skulle du bara gå förbi och skratta du skrev & sa så elaka saker. Ändå stannade jag ändå krigade jag för dig du är ingenting. Jag ångrar dig för du är ett av mina största misstag, jag ångrar att jag visat mig själv för dig. Jag ångrar att jag var med dig under 3 månaders tid jag ångrar allt som har med dig att göra. Människor kanske inte ser hur himla illa du har gjort mig ja alla kanske inte ens tror mig. Men det finns bevis och allt ska fram för det är så himla fel. Du har två personligheter dom ser dig som snäll men om man lär känna dig for real då är du ett psycho. Jag tycker synd om henne också. För det är inte kärlek med dig. det är svartsjuka, hat aggressivt. vissa stunder är bra. men sedan kommer riktiga du fram. Jag hoppas du får hjälp. Du förtjänade denna lilla örfil du ströp mig. Om du inte fick se min mobil så började du dra i mig som om jag vore någon docka. Jag hoppas att alla får se den riktiga du...

du fick mig att fälla så många tårar du fick mig att må dåligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback