svar

anonym: Kan du inte visa alla dina piercingar och tatto? Vad är det för skadestånd du ska begära? :)
Hur var du när du var mindre? i skolan alltså, kaxig eller blyg? Berätta om din bakgrund om du orkar? :)

Jo när jag sitter på andra datan så ska jag se till och lägga in bild på alla piercingar o tatueringar. Det är skadestånd angående en sak som hände för ett tag sedan i tensta. Hur jag var när jag var mindre hmmm.. jag var vild rent ut sagt, jag var väldigt kaxig min första termin i 7an och alla 9or hatade mig riktiga haters m en jag brydde mig inte då var jag en blond fjortis som bråkade med alla fick ju en tjej misshandlad som jag har bett så hemskt mycket om ursäkt om de var inte jag som slog men jag var inblandad i bråket. Min bakgrund hm vet inte så mycket vad jag ska säga, jag är född i stockholm växte upp till 2, 3 år i bagarmossen sedan flyttade jag runt väldigt mycket. Mamma träffar  min lillasysters pappa dom får min lillasyster och vi bor i vidja. Sedan separerar dom och vi flyttar till Farsta och här har jag bott nu i 9 år. Jag har fått diagnos Adhd  medelstark och äter ritalin och concerta. Det är väldigt svårt att anpassa sig till adhd jag kan få sånna vredesutbrott men jag har lärt mig jättemycket på vägen och jag är en sån stark person i dag om man jämför med hur jag var förut.. Min pappa är alkoholist så honom träffar jjag inte så ofta. jag har 4 syskon 2 systrar 2 bröder. Den jag känner bäst är min lillasyster julia. Jag har haft väldigt mycket kontakt med socialen, polisanmälningar, kommit hem stupfull. Jag kan bara säga att jag har mått dåligt ganska mycket piss rent ut sagt, någon gång har de hänt att jag skärt mig ( 2 gånger) jag har haft dumma tankar. men i dag är jag en stark person jag har sett mycket o lärt mig mycket av  livet och jag har det bra har världens bästa vänner, familj o djur & såklart älskling. Snart blir det väll till att skaffa barn ;P haha

Kommentarer
» Anonym

vem e din nya käärlek? berätta hur ni träffades& hur länge ni vart tsm, är de killen du gick på bio me ?=)

2010-04-11 16:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback