skriver av mig

Känner att jag behöver skriva av mig det var länge sen jag gjorde det. Jag är så trött på drama verkligen, även fast jag är en riktig drama queen. Jag är trött på folk som bestämmer, ska styra allt, som lljuger. Jag var ju som sagt tsm med Mohammed i 3 månader. Jag fick inte röka, jag fick inte dricka, jag fick inte gå på fester med mina kompisar han var riktigt kontrollerande, han hackade sig in i min hjärna på något konstigt sätt o bara tog för sig kändes det som. Vi bråkade hela tiden typ vi kunde ligga o mysa o helt plötsligt va ovänner så himla onödigt. han sårade mig så himla mycket inte ens ord kan beskriva, han sa så hemska saker som jag inte ens vågar skriva ut här han var en riktig idiot rent ut sagt. Det skulle krävas mycket styrka från mig att ens kunna förlåta honom vilket jag förmodligen aldrig kommer att göra. han ljög hela tiden, men i stället anklagade han mig för att ljuga? måste vart något riktigt psyco med snubben. Jag känner visst om man älskar någon men kärlek ska inte gå i överstyr man ska inte döda för en kille liksom. jag har ialf kommit upp på fötterna kommit över idioten for real blir bara äcklad när jag ser honom usch fy blä.

Kommentarer
» Natalia

Modig du är som lämnade honom :) Lycka till i livet :)

2010-04-06 14:30:22
URL: http://mamasitaah.blogg.se/
» Anonym

måste säga till dig att jag och han började skriva me varann när ni va tsm, jag visste inte att han hade tjej. han sa ingenting. vi började snacka mer å mer men vi har aldrig träffats fast jag bara bor några stationer ifrån han. Och asso han sa massa saker till mig, på kvällarna sa han att han ville ha mig? sen såg jag på hans facebook att han hade tjej, alltså du. så blev jag skiiit sur på han! så sa han att han kunde göra slut med dig för mig? jag sa nej å lalala. Men aa ville bara säga det... förlåt om dehär gjorde dig ledsen eller nått men du borde veta det. det kanske inte hjälper till något som att ni gjort slut men aja ville bara säga det. Och jag vet att de va fel ställe att säga det till dig på men du kan ta bort den här kommentaren på en gång om du vill..

2010-04-06 19:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback