så jävla skönt!

Nu har jag, sandra o syster vart ute o sprungit 3 km jättehärligt. innan det så färgade jag mitt hår det skulle bli mörkbrunt men blev svart, har färgat för mycket nu så nu ska jag ha den här färgen ett bra tag framöver. Mamsen ville att jag skulle klippa hennes hår också så jag ska nog göra det i morgon. i Kväll så bjuder petra oss på mat i kungshallen så det ska bli mysigt känner mig rätt sugen på nån stark thaigryta men vi får se. Och i morgon bjuder söta rey mig på bio vi ska se flickan från ovan. allt från mig just nu. loooove



en väldigt gammal bild på moi!

jag har världens vackraste mamma, älskar dig!


Kommentarer
» Natalia

Inga problem säger bah sanningen :) Det är en gratis design bara själv kan jag inte heller fixa :P

2010-04-06 23:08:12
URL: http://mamasitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback