min dag

Haha värsta töntrubriken men kmr inte på någon. Slutade skolan tjugo över elva och pizzan var så äcklig att den inte gick att äta på riktigt. Drog till stan med sandra och hittade min fina älskade tröja <33333 kärlek! sne efter det gick vi till skopunkten o kollade o jag har minaklck där som jag ska köpa love them. Anyway sen gick vi till donken jag köpte två cheeseburgare de fick bli min lunch. Sedan drog vi till farsta och jag handlade hem lite chips nötter och juice. För jag tror inte jag ska ut i kväll alla mina valborg har vart kaos fylla, maria pool och skitsaker. så jag vill vara nykter jag kan dricka en annan dag då det inte är så jävla mycket fylla ute. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback