JAG ÄLSKAR SOL DE ÄR = KÄRLEK

älskar vädret blir så jävla glad så det inte är sant herregud. Ialf i dag i skolan gjorde jag muntliga nationella jag fick G fett stolt trodde faktiskt att jag inte skulle våga alls men deni jag gjorde det cred till mig. Slutade tjugo över elva jag och sandra åt lunch i skolan och jag mådde så jävla illa sen trodde helt seriöst att jag skulle spy. Sen sminkade jag mig i omklädningsrummet för jag skulle till Lidl så ville se lite fin ut, lämnade ialf in mitt cv till chefen och hon skulle ringa mig om någon vecka för dom behövde sommarpersonal ( hoppas hoppas hoppas håll tummarna ) Köpte även en liten väska för 150 kr på gina jättesöt och gick till apoteket för jag skulle fråga om jag kunde hämta mitt intyg på medecinen ( måste ha det när jag reser för min medecin är narkotikaklassad, janio det är sånt vi adhd människor äter haha ) nu sk ajag ta en cigg o sen ut o sola. PUSSS


dagens outfit
Kofta ginatricot- 249 kr
tunika/klänning ginatricot- 249 kr
lackleggins ginatricot- 149 kr
armband H&M- 69 kr
sen hade jag en lila sjal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback