huvudvärk

Godmorgon. Vaknade för ungefär en halvtimme sen. fast innan det vaknade jag typ sju i  morse asbakis alltså mådde så jävla illa var tvungen att duscha och allt sen kröp jag ner i sängen igen med min mysiga katt breve mig. I går var vi först hos Sara åt jättegod tårta körde sanning och konka, pratade skrattade och bara myste. Satt och rökte på balkongen och några drack. Vid 21.05 drog Jag, Jennifer, Sandra & Linda. Vi drog på Lloyds fest de va galet kul o ja blev så jävla full, vi dansade träffade på clarence skitlänge sen och rami o dom var där. så vi bytte nr med clarence o han skulle egentligen kommit hit men dom var så sega så vi somnade så jag hade ett missat samtal typ 04.04 hihi. aja de blir några bilder sen ska jag steka bacon mummms!



söta sara

moi

yeeye

Felicia

drunk as hell

sara får ett sugmärke haha

fyfan vad äckligt ful bild men ja bjuder på denna
Linda o lite jag

Jennifer o lindas fot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback