hejhopplingonsnopp

Jag ska strax sätta mig i vardagsrummet fixa naglarna och sedan ta en ciggarett. Men tänkte uppdatera lite först. Skoldagen har vart lååång o seg men jag stod ut jag gick inte innan stannade tills kl tjugo över tre. Har tjuvrint massa människor men alla harvart skittråkiga bläääää. I morgon ska vi få pizza i skolan men den är säkert äcklig eftersom chaplin gjort den,ja precis han är inte duktig i köket för han skar sig det första han gjorde hahahhaha tönt! :D nedå han e en puttenutte(inte) aja whatever. Inga bilder är tagna i dag, i know tråkigt. ska spela in en sångvideo när minneskortet till kameran kmr fram har ingen aning om vart det är , men stå ut. Nu sk ajag smsa richiepichie för han e rolig o prata med söt! PUSSHEJ!

ge mig en puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback