Hammarby

Hej sötnosar. Har haft det jätte trevligt i dag. Mötte upp min bror kvart i sex i skanstull han bjöd mig på en resturang minm at var inte så god men det slank ner lite. Sedan gick vi till hammarby matchen ( o nej inte med a laget den är på tisdag) men en annan vi gick när det var en kvart kvar vi höll på att frysa i hjäl men bajen ledde ialf med 2-0. Vi gick hem till min brors bästa kompis och där var det 4 andra tjejer som satt o åt och drack vin. Jag satte mig i vardagsrummet med min bror o hanskompis vi snackade o ba chilla. Och nu är jag hemma o har ätit två mackor. hur har eran kväll varit? Ojuste har haft 10 mer besökare än vad jag brukar i dag. KULKUL! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback