glass

Godkväll. Sitter insvept i min vita flisfilt från ikea som mamma köpte till mig idag. Hon kom även hem med glass från glassbilden söta mamma. Jag är helt slut vet inte värför känner just nu att det är för mycket. Polisanmälningar, bråk, hat. Ja det säger väll det mesta. Jag saknar Jay jag ligger och tänker på han konstant på hans skratt leende ögon. Jag vill flytta, flytta till London till honom nu, men det går ju inte jag har skolan att tänka på och det är det jag måste prioritera framför allt annat. Och sen måste jag ju bli 18 men det är ju bara 9 månader kvar =). Nu ska jag kolla på lite bloggar, tvätta bort sminket borsta tänderna och krypa ner i sängen tänkte läsa, komma bort från alla tankar som irrar runt i mitt huvud. Jag vill berätta men jag ska nog hålla det inom mig, ja kan trots allt inte berätta allt. Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback