får en massa kommentarer om Mohammed

Ja och mohammed finns inte vi existerar inte tsm okej? vi var inte bra för varandra det är något jag insett, mohammed är som han är och han kommer aldrig att ändra på sig han måste växa upp först. Ja jag sa att vi var så kära osv men jag har faktiskt insett att jag aldrig var kär i honom. Jag hade honom bara för att jag saknade jay han var liksom någon som bara fanns där. han var elak och då menar jag inte hela tiden men rätt ofta. Han och jag har gått olika vägar thats it sluta fråga om honom snälla?

Kommentarer
» Glennsilje

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-11-17 11:02:14
URL: http://glennsilje.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback