10.37

jag är vaken tidigt haha. men jag somnade kl tolv i går så jag har sovit ut åtminstonde. Om ett tag kommer sandra hit, hon ska färga mitt hår efter det ska vi ut och jogga , uppfriskande. I kväll känner jag för att hitta på något roligt. ska nog smsa ida och fråga om hon vill ses det var en evighet sen saknar faktiskt henne. för er som inte vet så är hon min barndomsvän har känt henne sen jag var 4 år. det har vart jätteknas mellan oss men jag tror att det kan bli bättre , hon är trots allt en vän jag känt så länge o den vänskapen vill jag inte förstöra igen. Anyway i morgon drar jennifer på kryssning är så avundsjuk jag vill också. men hon får se till att köpa en limpa till mig haha. ha en bra tidag Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback