Vad livet går ut på för mig

Jag har länge grubblat över vad livet egentligen går ut på liksom vad är meningen?. Vi föds, vi måste ha näring vi måste ha kärlek m.m Jag tror att varje människa föds för att uträtta något bra här i livet ( fast vissa människor gör idiotiska saker men dom räknar jag inte med) . Jag själv tror att man ska ge världen något, något bra man ska leva livet för att man fått en chans man ska ta vara på varje sekund man får. Men det kanske inte är meningen med livet, men man kanske borde fråga sig själv vad vill jag med mitt liv? jag har ju fått en chans att komma till jorden så jag borde göra något bra med mitt liv. Det jag vill med mitt liv är att få en stadig karriär många barn ha en pojkvän som jag älskar & så vill jag göra något bra för alla människor därute som inte har pengar, som har blivit våldtagna, misshandlade m.m Jag vill hjälpa andra att få ett bra liv, jag vill hjälpa människor att ta vara på den fina chans dom fått, jag vill stoppa allt onödigt våld jag vill stoppa allt som är dåligt! Jag menar det är inte många människor som funderar på vad som är meningen med livet? Många människor har aldrig stannat upp och funderat över vad meningen med livet är. Utan dom ser istället tillbaka på alla år som gått och undrar varför tex deras relationer har gått sönder och varför de känner sig så tomma, även om de har presterat vad de har önskat och det är där jag tror det sittar vi ska uträtta något stort som gör att man känner sig fridfull. Så jag tycker alla ska testa sig fram och se vad deras mening är med livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback