trött & sliten

.. känner jag mig efter gårdagen. Vi var ett gäng som satt i gubbängen drack, lyssnade på musik och snackade.. väldigt mysigt! Vid halv tolv tiden drog jag och jenniger & sandra till farsta strand har ingen aning om värför eftersom jag & sandra ganska snabbt åkte tillbaks farsta. där vi träffade på en killei vår skola haha trevlans. Fick nyss ett mejl och jag har fått jobb yeei är överlycklig fan fick ett på grannar.se ska hämta en tjejs 2 åriga dotter på dagis och så. Nu ska jag söka lite fler jobb för de är trots allt ingen jag blir rik på. Har ju 2 jobb nu och 2 till skadar inte. Hoppas ni alla hade en bra lördagskväll & njuter av söndagen för i morgon är det skola. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback